audyt -

Audi/yty i audi/ytowanie. Jak sprawić, by przynosiły jeszcze więcej korzyści

Beata Łuczak Dorota Kuklińska

Audit czy audyt? Co właściwie znaczy to słowo? Dlaczego audity mogą pomóc w osiąganiu sukcesów i jak to zrobić? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w tej książce więcej »

Cena: 49,40

Audi/yty i audi/ytowanie. Jak sprawić, by przynosiły jeszcze więcej korzyści

Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych

Dobija Dorota

Jest to pozycja prezentująca aktualne i ważne, znajdujące się w polu recepcji kilku dyscyplin naukowych problemy, których waga jest niezmiernie istotna nie tylko dla współczesnych... więcej »

Cena: 99,-

Audyt finansowy we współczesnych systemach społecznych

Audyt marketingowy

Dryl Wioleta

Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle... więcej »

Cena: 48,-

Audyt marketingowy

Audyt środków unijnych

ARTUR PIASZCZYK

Autor podejmuje bardzo ważny i aktualny problem dotyczący oceny prawidłowości wykorzystania środków unijnych. Wskazując na rosnące znaczenie profesjonalnego audytu wewnętrznego... więcej »

Audyt środków unijnych

Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy

Opolski Krzysztof Waśniewski Krzysztof Wereda Magdalena

"Jeśli nie wiesz,gdzie byłeś,to jest trudno powiedzieć,gdzie jesteś ... Jeśli nie wiesz,gdzie jesteś, jak możesz decydować o tym,gdzie chcesz być ... Jeśli nie wiesz, gdzie... więcej »

Cena: 47,-

Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy