relacje z klientami -

Avanti. Listy z podróży naokoło świata

Lina Bogli

Lina Bgli (18581941) była pierwszą Szwajcarką, która dwukrotnie wyruszyła na tak daleką wyprawę. W latach 18921902 odbyła podróż dookoła świata sama, bez pieniędzy. Rozpoczęła... więcej »

Avanti. Listy z podróży naokoło świata

Budowanie relacji z klientem biblioteki

Janina Przybysz Mariusz Nowak Paweł Pioterek

Książka stanowi zbiór artykułów zaprezentowanych na XV Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Wyższych Szkół Niepublicznych, która została zorganizowana przez Bibliotekę Wyższej... więcej »

Cena: 38,-

Budowanie relacji z klientem biblioteki

Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Olgierd (red) Witczak

Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach... więcej »

Cena: 39,-

Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Jak zdobyć klienta

Fred Wiersema

W książce autor wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestają na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robią wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele przykładów... więcej »

Jak zdobyć klienta

Kapitał społeczny w relacjach z klientami

Grzanka Izabela

Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej... więcej »

Cena: 53,-

Kapitał społeczny w relacjach z klientami

Klient nasz czyli koszmar pracownika działu reklamacji

Świerzy Rafał

Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja… Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich... więcej »

Cena: 29,-

Klient nasz czyli koszmar pracownika działu reklamacji