reklama -

Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5

Dorota Błaszczyk Julita Machowska

W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych... więcej »

Cena: 38,95

Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5

Biblia Copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania?... więcej »

Cena: 42,60

Biblia Copywritingu

Copywriting Jak Sprzedawać Słowem

Dorota Jędrzejewska Rafał Niemczyk

"No to Frugo", "Żubr występuje w puszczy", "Zawsze Coca-Cola" czy "Nike. Just do it!" to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie... więcej »

Cena: 41,60

Copywriting Jak Sprzedawać Słowem

Filozofia Reklamy

Magdalena Napierała

Reklama otacza dzisiejszego człowieka na każdym kroku i z każdej strony. Z tego powodu celem niniejszej książki jest pokazanie, w jaki sposób reklama oddziałuje na człowieka więcej »

Filozofia Reklamy

Idealna Reklama Sztuka Promowania Aplikacji W Internecie

Erica Sadun steve Sande

Reklama dźwignią sukcesu! Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania... więcej »

Cena: 39,-

Idealna Reklama Sztuka Promowania Aplikacji W Internecie

Idee, wartości, słowa. w życiu publicznym i reklamie

Fadecka Kuras Majkowski

Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym... więcej »

Cena: 37,90

Idee, wartości, słowa. w życiu publicznym i reklamie