marketing -

23 Sposoby Na Skuteczną Optymalizację Kosztów W Podmiocie Leczniczym...

Opracowanie zbiorowe

Książka "23 sposoby na skuteczną optymalizację kosztów w podmiocie leczniczym. Dobre praktyki menedżerów zdrowia" to treściwy poradnik zawierający praktyczne omówienia ekspertów... więcej »

23 Sposoby Na Skuteczną Optymalizację Kosztów W Podmiocie Leczniczym Dobre Praktyki Menedżerów Zdrowia

262 strategie marketingowe

Tomasz Bury

"W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!... więcej »

Cena: 39,90

262 strategie marketingowe

: Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia

Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające więcej »

Cena: 25,-

: Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta (wyd. V poprawione)

A Teraz...stwórz Wielką Firmę!

Brian Tracy Mark Thompson

Dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę! przekonujesz się, jak budować własną firmę, koncentrując się na doskonałym przywództwie, wspaniałych ludziach i znakomitych... więcej »

Cena: 39,90

A Teraz...stwórz Wielką Firmę!

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjn

Sznajder Andrzej

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę... więcej »

Cena: 59,-

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki

Jolanta Szymkowska-Bartyzel

Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. Reklama jest... więcej »

Cena: 30,50

Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki