Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy

Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy

Fryczyńska Marzena

  • Okładka: miękka
  • Liczba stron: 258
  • Wydawnictwo: Difin
  • Numer katalogowy: 2044062
  • Dostępność: 4 - 7 dni

Poleć znajomym:

Cena: 62,70

Kompetencja sieciowa to jedna z kompetencji potrzebna pracownikom na współczesnym rynku pracy oraz zatrudnionych w organizacjach sieciowych. Pozwala pracownikom nawiązywać i utrzymywać kontakty potrzebne do osiągania sukcesów w pracy. Mogą wykorzystywać szybko rozwijające się narzędzia i aplikacje teleinformatyczne tj. fora tematyczne, media społecznościowe, korespondencję mailową czy też kontakt telefoniczny a także kontakt bezpośredni, np. spotkania robocze, nieformalne, konferencje czy targi branżowe. Znaczenie kompetencji sieciowej rośnie wśród pracowników wiedzy, gdyż to oni napędzają innowacyjność i rozwój organizacji i społeczeństw. Pracownicy wiedzy posiadający wysoką kompetencję sieciową zwiększają przepływ wiedzy oraz współtworzą nową wiedzę, potrzebną organizacjom i im osobiście do osiągania sukcesów zawodowych również w przyszłości. Książka to rezultat prac badawczych realizowanych w grancie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki.

Podobne książki
Przedsiębiorcze aspekty rozwoju organizacji i biznesu

Przedsiębiorcze aspekty rozwoju organizacji i biznesu

Inklinacje behawioralne na rynkach kapitałowych w świetle modeli SEM

Inklinacje behawioralne na rynkach kapitałowych w świetle modeli SEM

Współczesna polityka gospodarcza

Współczesna polityka gospodarcza