Podstawy kształtowania efektywności przedsiębiorstw

Podstawy kształtowania efektywności przedsiębiorstw

  • Okładka: miękka
  • Liczba stron: 240
  • Wydawnictwo: Difin
  • Numer katalogowy: 1934000
  • Dostępność: 24h

Poleć znajomym:

Cena: 57,20

W tej wieloautorskiej monografii skoncentrowano się na ukazaniu wielości determinant efektywności działania przedsiębiorstwa. Uporządkowano je generalnie w zgodzie z kryterium funkcjonalnym. Zaprezentowano więc determinanty z obszaru marketingu i sprzedaży, funkcji kadrowej, finansowej, zarządzania informacją i ryzykiem. Wprowadzeniem do pracy jest rozdział poświęcony efektywności, jako cesze działania przedsiębiorstwa i jej rozumienia, a także modelom oceny efektywności, które ewoluowały od ujęć najprostszych, bazujących wyłącznie na kryteriach finansowych, aż do współczesnych, wielowymiarowych, łączących kryteria finansowe z pozafinansowymi i sięgającymi do najbardziej zaawansowanych koncepcji zarządzania, na przykład uwzględniających rolę interesariuszy czy zaangażowania pracowników w procesie kształtowanie efektywności przedsiębiorstwa.

Podobne książki
Polaryzacja ekonomiczna Teoria i zastosowanie

Polaryzacja ekonomiczna Teoria i zastosowanie

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Zielona Książeczka Osiągnij Zamierzone Cele

Zielona Książeczka Osiągnij Zamierzone Cele